Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 1 090 Kč
skladem
naše cena 3 210 Kč
skladem

NOVINKY

arr3Prodej nástražních rybNabízíme celoročně prodej nástražních ryb. Nabídka se v průběhu roku mění. O aktuální dostupnosti...

KONTAKTY

Aleš Horych-Obchod Na prutu
Hradecká 1629
535 01 Přelouč
tel: 736642608
napište nám

Počasí Přelouč - Slunečno.cz

 

 

 


Reklamace

Záruční lhůty a podmínky

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti prodávajícího za vady, včetně záruční odpovědnosti prodávajícího, se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanovením § 612 a násl. občanského zákoníku) a dále také podmínkami uvedenými v článku 7. ODPOVĚDNOST ZA VADY, ZÁRUKA obchodních podmínek firmy Aleš Horych.

Postup při reklamaci

Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout a zjištěné vady uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu.

Na každé zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta, která činí u zboží nabízeného v našem internetovém obchodě 24 měsíců, mimo zboží, které svou životností této délky nedosahuje (např. umělé nástrahy, háčky, splávky a drobné zboží...).

Záruka se vztahuje na všechny zjevné a skryté vady zboží, které nejsou slučitelné s jeho funkčností, užitnými a estetickými vlastnostmi. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé neodbornou manipulací nebo montáží provedenou kupujícím.

Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně poštou nebo e-mailem. V oznámení musí kupující uvést zjištěné vady a nejlépe přiložit fotodokumentaci vady výrobku. Prodávající rozhodne o dalším postupu a při nutnosti zaslání výrobku zpět, postupujte dle dalších bodů. Oznámení se zasílá na e-mail prodávajícího obchod-naprutu@seznam.cz, na adresu sídla firmy prodávajícího nebo přímo na adresu některé provozovny prodávajícího: Rybářské potřeby- Aleš Horych,Hradecká 1629,53501 Přelouč . Na stejnou adresu se v případě nutnosti zasílá i reklamované zboží. Zboží může kupující na těchto adresách předat i osobně.

 

K reklamaci je nutné přiložit kopii faktury – daňového dokladu za zboží, jehož vady jsou reklamovány.

O reklamaci bude rozhodnuto (tj. reklamované zboží bude přijato či odmítnuto k vyřízení reklamace) po doručení zboží na adresu prodávajícího bez zbytečného odkladu, nejdéle však do pěti pracovních dnů. Tato lhůta však nezahrnuje dobu potřebnou pro odborné posouzení vady, je-li to zapotřebí.

V závislosti na druhu vad a za podmínek stanovených obecně závaznými právními předpisy, zejména pak zákonem č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, a zákonem č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, ve znění pozdějších předpisů, má kupující možnost v případě reklamace domáhat se zejména, aby vadné zboží bylo opraveno nebo vyměněno za zboží nové, nebo může od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení kupní ceny.

V případě neoprávněné reklamace (zboží bude odmítnuto k vyřízení reklamace) má prodávající právo požadovat po kupujícím úhradu nákladů spojených se zasláním reklamovaného zboží zpět kupujícímu.

Prodávající je povinen reklamaci vyřídit v zákonné lhůtě 30-ti dnů. Lhůta pro vyřízení reklamace počíná běžet dnem doručení zboží na adresu prodávajícího.