- AKČNÍ NABÍDKA
- RYBÁŘSKÉ POTŘEBY
- VÝROBCI
Platbu za zakoupené zboží můžete provést na naší prodejně v hotovosti nebo platební kartou nebo Vám zboží odešleme dobírkou.
- Úvod
- Reklamace
Záruční lhůty a podmínky
Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti prodávajícího za vady, včetně záruční odpovědnosti prodávajícího, se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanovením § 612 a násl. občanského zákoníku) a dále také podmínkami uvedenými v článku 7. ODPOVĚDNOST ZA VADY, ZÁRUKA obchodních podmínek firmy Aleš Horych.
Postup při reklamaci
Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout a zjištěné vady uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu.
Na každé zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta, která činí u zboží nabízeného v našem internetovém obchodě 24 měsíců, mimo zboží, které svou životností této délky nedosahuje (např. umělé nástrahy, háčky, splávky a drobné zboží...).
Záruka se vztahuje na všechny zjevné a skryté vady zboží, které nejsou slučitelné s jeho funkčností, užitnými a estetickými vlastnostmi. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé neodbornou manipulací nebo montáží provedenou kupujícím.
Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně poštou nebo e-mailem. V oznámení musí kupující uvést zjištěné vady a nejlépe přiložit fotodokumentaci vady výrobku. Prodávající rozhodne o dalším postupu a při nutnosti zaslání výrobku zpět, postupujte dle dalších bodů. Oznámení se zasílá na e-mail prodávajícího obchod-naprutu@seznam.cz, na adresu sídla firmy prodávajícího nebo přímo na adresu některé provozovny prodávajícího: Rybářské potřeby- Aleš Horych,Hradecká 1629,53501 Přelouč . Na stejnou adresu se v případě nutnosti zasílá i reklamované zboží. Zboží může kupující na těchto adresách předat i osobně.
K reklamaci je nutné přiložit kopii faktury – daňového dokladu za zboží, jehož vady jsou reklamovány.
O reklamaci bude rozhodnuto (tj. reklamované zboží bude přijato či odmítnuto k vyřízení reklamace) po doručení zboží na adresu prodávajícího bez zbytečného odkladu, nejdéle však do pěti pracovních dnů. Tato lhůta však nezahrnuje dobu potřebnou pro odborné posouzení vady, je-li to zapotřebí.
V závislosti na druhu vad a za podmínek stanovených obecně závaznými právními předpisy, zejména pak zákonem č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, a zákonem č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, ve znění pozdějších předpisů, má kupující možnost v případě reklamace domáhat se zejména, aby vadné zboží bylo opraveno nebo vyměněno za zboží nové, nebo může od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení kupní ceny.
V případě neoprávněné reklamace (zboží bude odmítnuto k vyřízení reklamace) má prodávající právo požadovat po kupujícím úhradu nákladů spojených se zasláním reklamovaného zboží zpět kupujícímu.